Etik Yardım Hattı

Toshiba Global Commerce Solutions, en yüksek düzeydeki etik standartları kapsamında  haftada 7 gün, günde 24 saat ulaşılabilecek olan bir Etik Yardım Hattı (Ethics Hotline) sunuyor. Bu hatta bildirimler aşağıdaki şekilde yapılabilir:

Telefon (ücretsiz):

İngilizce konuşulan ABD ve Kanada : 855-400-0096 (Meksika’dan ulaşılamaz)

İspanyolca konuşulan  Kuzey Amerika: (800) 216-1288 (Meksika’daki kullanıcılar  001-800-216-1288 numarasını aramalılar)

Fransızca konuşulan Kanada’da veya Kuzey Amerika’nın dışında bulunan çalışanlar: (800) 603-2869 (Arama yönergeleri)

 

Web sitesi: http://www.lighthouse-services.com/toshibagcs

E-posta: reports@lighthouse-services.com (raporla birlikte şirket adını içermeli)

Faks: (215) 689-3885 (raporla birlikte şirket adını içermeli)