Yardım Masası Destek Hizmeti

Yardım Masası Destek Hizmeti, POS A.Ş. müşterilerinde kurulu olan satış noktası sisteminde meydana gelebilecek sorunların çözümlenmesi, analiz edilmesi ve bu doğrultuda müşteri ihtiyaç ve taleplerinin karşılanması için sağlanan satış sonrası destek hizmetidir.

Bu hizmet kapsamında POS Yardım Masası’nı arayan müşterilerin satış noktası sisteminde bulunan fonksiyon ya da parametrelere yönelik “Nasıl yaparım?” soruları yanıtlanmakta, kod değişikliği gerektirmeyen sorunlar çözülerek son kullanıcı desteği verilmekte ve çağrıların takibi yapılarak aylık olarak raporlanmaktadır.

Müşterilerimiz, Yardım Masası Destek Hizmeti’ni mevcut yıllık destek paketlerinden kendilerine uygun olanı tercih ederek temin edebilecekleri gibi, gerektiğinde çağrı bazlı ücretlendirilen hizmet şeklinde de faydalanabilirler.

Yardım Masası Destek Hizmeti için iletişimde olduğunuz POS A.Ş. müşteri temsilciniz veya Çözüm Ortağı temsilciniz ile iletişime geçebilirsiniz.

POS A.Ş. Yardım Masası Telefon: 0216 373 49 00
POS A.Ş. Yardım Masası e-mail: destek@pos.com.tr