Proje Yönetim Hizmetleri

Proje yönetim hizmetlerinde, müşteri ihtiyaçlarının belirlenmesi ve detaylı fonksiyonel analiz, proje başlangıç ve bitiş tarihleri, ekipler arasında etkin iletişim ve koordinasyonun sağlanması, risklerin ve bu risklere ilişkin önleyici veya hafifletici tedbirlerin önceden tespit edilerek yönetilmesi, projenin hayata geçirilmesi aşamasında ise kontrol ve denetimlerin yapılarak anlık müdahalelerde bulunulması projelerin başarılı olarak tamamlanmasındaki en önemli unsurlardır.

POS A.Ş. müşterilerine sunduğu satış noktası donanımları,yazılımları ve perakende sektörünün ihtiyaç duyduğu diğer tamamlayıcı çözümlerle müşterinin merkez ve mağazalarına kuruluş için gerekli proje planlamasını ve takibini müşteri ile ortak hazırlanan proje planına uygun olarak gerçekleştirir. Bu plana uygun olarak, projenin zamanında ve bir bütün olarak tamamlanması amacıyla proje aktivitelerini müşteri proje yöneticisi ile birlikte takip ederek, belirlenmiş zamanlarda tüm paydaşları projenin ilerleyişi hakkında bilgilendirir.