Yazılım Sürüm

Yazılım Gelişim Sürümü Yenilemesi (Software Subscription)

Ürün kalitesi ve performansını yükseltici, tanımlanmış kod hatalarını düzeltici bir servistir. Bu servis gerekli ek yazılımları, DLL’leri, yeni bakım sürümlerini, minör ve majör versiyon yükseltmelerini kapsar. Yazılım bakım hizmetlerinin içeriği ve sıklığı, müşterinin geri bildirimine, POS A.Ş.’nin iç testlerine, onaylarına ve donanım platformuna göre değişim gösterir. Bazı POS A.Ş. ürünlerinin yazılım bakım hizmetleri mevcut değildir ve bazı ürünler ile ilgili hizmetler ayrıca ücretlendirilir.

Yıllık yazılım gelişim sürümü yenilemesi hakkı herhangi bir hizmet içermez sadece müşteriye sahip olduğu sürümü en son güncel süreme yükseltme hakkı tanır.

Garanti bitiminde yıllık yazılım gelişim sürümü yenilemesi hakkı satın alınmamışsa veya yıllık olarak yenilenmemişse güncel sürüm’e geçmek için yıllık yazılım sürümü yükseltme hakkı satın alınamaz bunun yerine ilgili lisansın Yenileme (upgrade) lisansı satın alınması gereklidir.

Yeni Gelişim Sürümleri
POS A.Ş. sektörün en son teknolojik yenilik ve gelişimlerine paralel olarak Yeni Gelişim Sürümleri çıkartmaktadır. Bu sürümler, gelişimin yanında önceki sürümlerde belirlenmiş olan kod hatalarının düzeltilmesini de kapsamaktadır. Ancak hata düzeltilmesi, bir çok defa gelişim sürümlerini beklemeden de müşterilerin hizmetine sunulmaktadır. Müşterilerimiz sürüm yükseltme hakkı ücreti ödeyerek yeni gelişim sürümülerine, satın aldıktan itibaren 1 yıl süreyle sahip olabilecektir.
Detaylı bilgi için POS A.Ş. ya da çalıştığınız Çözüm Ortağından bilgi alabilirsiniz.