Web Kampanya

GeniusOpen Web Kampanya Uygulaması ile İnternette Rekabet

Çeşitli araştırmaların sonuçlarına göre tüketicilerin 2010 yılı itibarıyla internetten alışveriş oranları giderek artmaktadır. Fiziksel mağazası olmayan e-ticaret firmalarının karlılık artışlarının, fiziksel mağazası olan klasik perakendecilere kıyasla 5-6 kat dolayında olduğu yine bu araştırmalarda ortaya koyulmaktadır. Maliyetlerin düşük olması sebebi ile yine klasik perakendecilerin internette mağaza açma hızlarında da artış olduğu gözlenmektedir.

İnternet mağazacılığında perakendeciler mağazalarında uyguladıkları kampanyaları birebir olarak uygulayamamaktadır. Genelde fiyat indirimi ile müşterilerine avantajlar sağlamaya çalışmaktadırlar.

Günümüz perakendecileri fiziksel mağazalarında pek çok kampanya uygulamasını müşterilerine sunabilmektedir. Örneğin; kasada alışveriş sonrasında çek basımı, müşteri kartı uygulamaları ile puan toplatma, anında puan harcatma, belirli bir ürün grubunda n adet alınan ürünün en ucuzunun hediye edilmesi gibi..Ancak mağazalarında yaptıkları bu kampanya uygulamalarını internet mağazalarında birebir aynı koşullar ile uygulamamaktadırlar.

GeniusOpen Web Kampanya Uygulaması, perakendecilere mağazalarında yaptıkları kampanyaları internet mağazalarında da yapma olanağı sağlamaktadır. Perakendecinin diğer fiziksel mağazasında uyguladığı gibi internet mağazası da çek basıp, müşteri kartına indirim yapabildiği, puan toplatıp, harcatabildiği bir sanal mağazaları haline gelmektedir.

GeniusOpen Web Kampanya uygulaması, internet mağazacılığında da perakendecinin rakiplerinden bir adım önde olmasını sağlayacaktır.

GeniusOpen Web Kampanya Modülünün Genel Mimarisi:

  • Mevcut Sisteme (GeniusOpen Merkeze) entegre
  • Servis olarak E- Mağaza uygulamasına hizmet vermek
  • Bağımsız kendine ait Merkez
  • Servis olarak E- Mağaza uygulamasına hizmet vermek

 

web_kampanya_sekil1

web_kampanya_sekil2