Perakende ve AVM sektörüne yönelik çözüm üreten yazılım şirketleri, işletmelerin iş yükünü azaltıyor. Müşterinin, maksimum verimi elde etmesini sağlamak için var gücüyle çalışan yazılımcılar, teknolojinin gelişmesine paralel olarak ürünlerini geliştiriyor. Rekabet, büyüyen iş hacimleri ve daralan kar marjları, işletme kaynaklarının daha verimli kullanımını gerektiriyor. Finansal riskleri yönetmek, sevkiyatları lojistik süreçleriyle entegre olarak yürütmek, satış sonrası hizmetleri müşteri memnuniyetini sağlayacak kalitede gerçekleştirebilmek ve çok daha fazlası; ticari işletmelerin gereksinim duydukları temel fonksiyonlar olarak karşımıza çıkıyor. Bu noktada işletmenin gereksinimine özel çözüm üreten ve müşterinin yanında olan yazılımcı firma, projeyi kapıyor. POS A. Ş, 3 bin 500 perakendeciyle işbirliği yapıyor. Her tip perakendeciye uygun olarak tasarlanabiliyor |
![]() |
|
yönetim yeteneğiyle teknolojinin sağladığı avantajlarla perakende uygulamalarını birleştiren ve perakendecinin esnek ve hızlı kararlar vermesine olanak sağlayan GeniusOpen yazılımı; işletme sahiplerine tüm lokasyonlarını izleme, lokasyon bazında hızlı ve doğru kararlar alma, uygulama ve yönetme ayrıcalıkları sunar. Her tip perakendeciye uygun olarak tasarlanabilen bu yazılım; gelişmiş kampanya yönetimi, interaktif ve otomatik satış fonksiyonlarıyla değişen dünya trendleri ve tüketici davranışları karşısında işletmelerin en doğru adımı atarak rekabette öncü olmalarını sağlar. Bu yazılımla birlikte perakende mağazaları küçük bîr veri merkezine , POS’lar ise hizmet noktasına dönüşür. Böylece perakendeciler hem kendilerini, hem de müşterilerini farklı aştırabilirler. Standart ürünlerin yanında GSM operatörlerinin TL satışını sağlayabilir, çapraz kampanyalar yapabilir, çeşitli bankalarla ortak sadakat programları yürütebilir ve bütün bu karmaşık işlemlerin iadelerini hatasız yapabilirler.” “Yazılım ihracatı için IBM’le ortak çalışmalar yürüttük” “Yurt dışındaki perakendeciler çok daha ileride” |
![]() |
|
nin yurt dışı ile aynı olduğunu belirten Yuğaç, kullanılan uygulamaların, ara katman yazılımları ve insan kalitesi açı sından yurt dışındaki perakendecilerin çok daha ileride olduğunu söylüyor. “Bunu hem yurtdışı perakendecilerle yapılan projelerde hem de Türkiye’deki müşterilerin yurt dışındaki projelerinde gözlemlemek mümkündür” diyen Yuğaç, sözlerini şöyle sürdürüyor: “IBM ve POS A. Ş.’nin oluşturduğu yol haritası kapsamında önümüzdeki yıl IBM, Campaign Engine diye de adlandırılan Genius Promotion Loyalty System uygulamasını bütün müşterilerine standart bir modül olarak teklif edecek. Şu anda GeniusOpen yazılımının sunumunu ve kuruiumunu, demosunu ve teknik olarak gereken her şeyi karşılamak üzere hem Singapur’da, hem de Kuzey Amerika’da ürüne son derece hakim teknik uzmanlardan ve satış elemanlarından oluşan ekipler var.” GeniusOpen yazılımı
|