Donanım Destek

POS A.Ş., Toshiba SurePOS ve Tcx terminalleri ile Datalogic marka barkod okuyucuları (scanner) için bakım ve onarım hizmetlerini sağlamaktadır.

Yerinde ya da teknik servis noktasındaki donanım bakım ve onarım hizmet talepleriniz için iletişim bilgileri:

POS A.Ş. Çağrı Merkezi Telefon : 0216 373 49 00
POS A.Ş. Çağrı Merkezi e-mail : destek@pos.com.tr

POS A.Ş: Teknik Servis Adres: Kayışdağı Caddesi Sevinçli Sokak Pasifik Plaza No:3 – 5A Blok Giriş Katı , Ataşehir
POS A.Ş: Teknik Servis Telefon: 0 216 939 73 23 – 0 216 939 73 38
Mesai Saatleri: Hafta içi (Pzt – Cum /resmi tatiller hariç) , 09:00-12:00, 13:00 -17:30

* İstanbul dışı teknik servis noktalarına ilişkin iletişim bilgilerini POS A.Ş. Çağrı Merkezi’nden öğrenebilirsiniz.

 

Yazılım Destek

Genius Yazılımları için yazılım destek hizmeti taleplerinizi POS A.Ş. Çözüm Ortağınızdan ya da POS A.Ş. Yardım Masası’ndan sağlayabilirsiniz.

POS A.Ş. Yardım Masası telefon: 0216 373 49 00
POS A.Ş. Yardım Masası e-mail: destek@pos.com.tr