Eğitim Hizmetleri

Perakende sektörü, hizmet sektörü bünyesinde eğitim konusuna en çok önem verilmesi gereken sektörlerin başında gelmektedir.

POS, perakendecilerin ihtiyaçlarına yönelik olarak proje hizmetlerinin bir parçası veya proje sonrası dönemde talep üzerine, çeşitli teknik ve kullanıcı eğitimleri vermektedir.

Eğitimler, müşteri olanaklarına ve taleplerine uygun şekilde planlanarak, müşterimizin genel merkezinde veya müşterimizin mağaza dağılımına göre farklı illerde ve bölgelerde verilebilmektedir.

Aynı zamanda perakende ön ofis uygulama ve süreçleri konusunda deneyimli sistem uzmanları tarafından satış ve satış dışı işlemlerin uygulamalı olarak anlatıldığı “Kasiyer ve Kasa Kullanıcı Eğitimi” verilmektedir. Böylece, görevli kasiyerlerin sistemleri kolay ve sorunsuz kullanmaları ve satış işlemini hızlı bir şekilde tamamlayarak maksimum sayıda müşteriye hizmet verilmesi sağlanmaktadır.

Bu eğitim, müşteri tercihine göre doğrudan son kullanıcılara verilebildiği gibi, eğitimcinin eğitimi konseptinde de organize edilebilir.

Mali işlemlerin, onay süreçlerinin, kasiyer mutabakatlarının, raporların ve sistem kapanış işlemlerinin anlatıldığı “Mağaza ve Kasiyer Yöneticileri” eğitimi ile sistem mesajları, ek modüller, kapanış ve yedek alma, hata giderme prosedürleri, müşteri özel uygulamaları, veri bakımı, yetkilendirmeler, ön ofis ağ bağlantı yapısı ve yapılandırması, kampanya ve promosyon tanımları, ürün, müşteri tanımları ve aktarımları gibi konuların anlatıldığı “Merkez Kullanıcı” eğitimi ise sunduğumuz diğer eğitimlerdir.