Hizmet Yönetim Politikası

POS AŞ’nin müşterilerine sunduğu Özel Entegratörlük, TSM ve diğer hizmetlerinin güvenilir, tutarlı, kaliteli, sürekli iyileştirme prensibine dayalı olarak uygun maliyetlerle, ilgili yasa ve yönetmeliklere uyarak sağlanabilmesi için ISO 20000 standardına dayalı hizmet yönetim sistemini kurmak, işletmek ve geliştirmek amacıyla oluşturulmuştur. Hizmet yönetimi ve gereksinimlerinde ulaşılmak istenen hedef, müşteri memnuniyetidir. Bu amaçla verilen hizmetlerden sonra düzenli olarak müşteri memnuniyetini belirlemeye yönelik sorgulama ve ölçme yöntemleri devreye alınmıştır. Müşteri odaklı olarak çalışan POS AŞ’nin hedefi, servis seviye anlaşmalarını ve sözleşmeli müşteri şartlarını eksiksiz yerine getirebilmek için her bir servis sürecindeki süreç performans hedeflerini yakalamak, servis vermekte olduğu müşterilerinin iş sürekliliğini sağlamak ve servis süreçlerini iyileştirmektir.

POS Yardım Masası’na 365 gün 08:30-23:30 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

POS Yardım Masası