Self-Service System 7

Self-Service System 7

  • Üç form faktörü (nakit geri dönüşümü, nakitsiz ve kiosk) ile farklı yapılanmaya imkan sağlayan modüler ve modern tasarım
  • İstisna tabanlı raporlamaya yardımcı olarak istisnai durumların takip edilmesini ve yönetilmesini sağlayan mobil uygulama
  • Asistan müdahalesini azaltan ve müşteri çıkışını optimize eden otomatik davranış öğrenim sistemi özelliği
  • Müşteriyi yönlendiren LED ışıklandırma, seslendirme, “Poşetlemeyi Geç” özelliği ve engelli bireylerin erişimini kolaylaştıran yapı
  • Merkezi kurumsal raporlama ve uzaktan takip ve yönetim özellikleri

Perakendeyi geliştiriyor

Büyümeye devam etmek için ödeme alanınızı geliştirerek alışveriş süreçlerini kontrol edin.

Sistem 7 Kasiyersiz kasalar gücünü CHEC (Checkout Environment for Consumer Service) yazılımından alır. Yönlendirici kullanıcı arayüzü sayesinde müşterilere kolay kullanım imkanı sunar. Zengin müşteri asistanı menüsü istisnai durumların hızla çözümlenmesine yardımcı olurken, öngörüsel uyarılar ve istisnai durum raporlamaları perakendecilere yardımcı olmaktadır.

  • AKILLI GÜVENLİK YÖNETİMİ

    Operasyon maliyetlerini azaltan kayıp önleme özelliği

  • MÜKEMMEL OPERASYONLAR

    Kesintisiz alışveriş deneyimi sunacak sistemsel ölçüm, test ve kontrollerin yapılması

  • MÜŞTERİ ALIŞVERİŞ DENEYİMİ

    Müşterilerin alışveriş deneyimini iyileştiren kolay ödeme yöntemleri, yüksek hız, gizlilik ve kesintisiz hizmet sunan

  • KAPSAMLI PROJE VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ

    İlk karar aşamasından satış sonrası desteğe kadar kanıtlanmış metodolojilerin kullanımı ve danışmanlık hizmetlerinin sağlanması

Önemli Gereklilikler:

Temel Modeller

Makine          Tür               Model
6800-1B0
6800-1K0
6800-100
6800-110

Yapılandırma
Toshiba Sistem 7 BOSS
Toshiba Sistem 7 Kiosk/PayStation
Toshiba Sistem 7 Nakitsiz (çift optik tarayıcı yatağıyla)
Toshiba Sistem 7 Nakitli (çift optik tarayıcı yatağıyla)

Paketleme İstasyonu Özellikleri
Sistem 7’deki paketleme seçeneklerindeki esneklik sayesinde perakendeciler küçük (konsol), orta, büyük, ekstra büyük  paketleme istasyonundan birini sipariş edebilir veya hiçbirini istemeyebilir.

4 poşetli dönen stant seçeneği de bulunmaktadır ve 4 adet sabit poşet rafıyla birlikte gelmektedir. Paketleme istasyonunun boyutuna göre her istasyon için ayrı poşet rafı sipariş edilmesi gerekebilir.

Poşet Rafı Özellik Seçenekleri
Paketleme istasyonları, standart olarak poşet rafı olmadan yapılandırılmaktadır. Perakendeciler bir veya daha fazla poşetleme istasyonu kurabilir. Kurulabilen en fazla poşet rafı, paketleme istasyonunun büyüklüğüne göre farklılık göstermektedir. Sadece dönen stant, 4 poşet rafı yüklenmiş şekilde gelmektedir.

Özellik Adı
Standart
1 Poşet Rafı
2 Poşet Rafı
3 Poşet Rafı
4 Poşet Rafı
5 Poşet Rafı
Poşet Rafı Yok, Büyük Çit
Poşet Rafı Yok, Ekstra Büyük Çit

Notlar
Poşet Rafı Yüklenmemiş
Sadece küçük, orta, büyük ve ekstra büyük paketleme istasyonlarında geçerlidir
Sadece, orta, büyük ve ekstra büyük paketleme istasyonlarında geçerlidir
Sadece büyük ve ekstra büyük paketleme istasyonlarında geçerlidir
Sadece ekstra büyük paketleme istasyonlarında geçerlidir
Sadece ekstra büyük paketleme istasyonlarında geçerlidir
Büyük paketleme istasyonunun etrafına çit yerleştirilir
Ekstra büyük paketleme istasyonunun etrafına çit yerleştirilir

(*) Opsiyonel özellikler tüm modeller için geçerlidir

Artık daha da modüler olan Sistem 7’de tüm sıra yapılandırmalarının temelini oluşturan bağımsız bir çekirdek modül kiosk bulunmaktadır. Sistem 7’yi sipariş ederken, perakendecinin her sırayı mağazanın ihtiyaçlarına göre kişiselleştirmesi için daha önce hiç olmadığı kadar seçenek yer almaktadır. Bu özelliklerin bazıları aşağıda sıralanmıştır:

Özellik Adı
İşlem Farkındalık Işığı
Sıra Işığı Kontrol Modülü
El Tarayıcı Altlığı, Zebra DS8178
Ingenico ve Veriphone’un seçili Pinpad seçenekleri
Yazıcı seçenekleri (hiçbiri, Tek İstasyonlu, Çift İstasyonlu)
Çeşitli Voltaj Seçenekleri
Çeşitli UPS Seçenekleri
Özel Güç Kabloları
Ana modül anahtar kilitleri
Özelleştirilebilir renkler
Mağaza İçi ve Kurumsal Arka Ofis Sistem Sunucusu (BOSS/eBOSS)

You can reach the POS Help Desk between 08:30 and 23:30, 365 days a year.

POS Help Desk